Velkommen til fysisk gudstjeneste igen

Fra på søndag vil det igen være muligt at mødes til fysiske gudstjenester i Fyns Valgmenighed. Der bliver holdt gudstjeneste kl. 15 og 16.

Ifølge sundhedsmyndighederne kan vi forsvarligt samle 37 personer i kirkesalen til en gudstjeneste, der varer 30 minutter og hvor sangen kommer fra bandet.

Så det vil vi gøre.

Kom og vær i kirkerummet. Se de andre i øjnene. Nyn med på sangene. Vær med i bønnen. Lyt til en kort prædiken og modtag nadveren og Herrens velsignelse fra din plads.
I en tid hvor ensomheden fylder og hverdagsrytmerne kan være udfordrede, har nogle af os særligt brug for et konkret fysisk mødested med Gud og hinanden. Det rum skaber vi til en enkel og åndsfyldt gudstjeneste.

Der vil desværre ikke være kaffe eller socialt samvær hverken før eller efter gudstjenesten.

Gudstjenesterne følger vores normale gudstjenesterytme. Det vil sige, at der er gudstjeneste 1. og 3. søndag i måneden. 4. søndag i måneden er der AftenGudstjeneste kl. 20.00.

På grund af de skærpede arealkrav holder vi to gudstjenster. Kl. 15.00 og kl. 16.00. Det er nødvendigt, at du tilmelder dig gudstjenesten. Tilmeld dig gudstjenesten her.

Børnekirke under åben himmel!

Jubiii! Er du mellem 5 og 11 år gammel, så godt lyt efter!
Nu afholder vi nemlig igen børnekirke i Fyns Valgmenighed!
Vi mødes i kirkens gård under åben himmel. Sammen skal vi tale om “den store løsesum” og vi skal høre historien om to børn, der kommer alvorligt i knibe i Bilka! Vi skal også bede med blomster, spise en lille snack og spille terningeræs!
Alt sammen i godt humør og med afsprittede hænder!
Så klæd dig godt på efter vejret og vær med! Vi glæder os til at se dig!

Forbøn og samtale

Har du brug for en snak eller at nogen beder for dig? Der desværre ikke mulighed for at få forbøn under gudstjenesten som vi plejer, men der er mennesker som i  kirken som gerne vil tale med dig og bede for dig, dem finder du her.