Velkommen til den nye hjemmeside

Velkommen

Når du læser det her, er du havnet på den nye hjemmeside og vi vil gerne ønske dig velkommen!
Det har været en fornøjelse at arbejde på siden, fordi det har været med til at give et helikopterblik på kirken og genopdage, at der virkelig sker meget godt i kirken og ud fra kirken!

Ønsket med den nye hjemmeside er, at det er nemt at finde ud af mere om, hvem vi er, og hvordan man bliver en del af gudstjenester og fællesskaber. Både for dem, der måtte kigge nysgerrigt forbi og for faste kirkegængere.

Det er muligt at tilføje kalenderen over i sin egen kalender, uanset om du bruger Google kalender eller andre digitale kalendre (hvis du bruger iOS, kan du læse hvordan du sætter det op her.)

Hjemmesiden mangler stadig nogle ting, men er nu i det store hele funktionsdygtig, håber vi, men hvis du opdager nogle småting, så sig gerne til.

Vil du være med i et team omkring hjemmesiden?

Vil du være med til at sørge for, at siden er indbydende og opdateret, så vil vi gerne have dig med på kommunikationsteamet i kirken. Den nye hjemmeside er lavet i WordPress, men du behøver ikke have erfaring i forvejen. Det kan også være, at du kunne tænke dig at lave spændende indhold til hjemmesiden og dele historier, som kan være til glæde og inspiration for andre.. Kontakt os for en snak om, hvordan du kan være med.

Endnu engang velkommen!

Kærligst,