Udsendelse af Anna og Thomas Lindbock

Kære alle i Fyns Valgmenighed

Efter snart 4 år i Danmark har vi besluttet at vende tilbage til Cypern for at fortsætte missionsarbejdet blandt fattige immigranter i landets hovedstad Nicosia.
Som nogle af jer allerede ved, boede vi på øen fra 2013-2017, hvor vi opstartede 3 børneklubber, en lille immigrantkirke, samt arbejdede på krisecenter for kvinder.

Nu er “vores” store børn blevet teenagere, de mindre børn er blevet store, mens nye børn er dukket op. Derfor vender vi tilbage for at samle op og kalde børn og teenagere sammen til en ny sæson med undervisning, fællesskab og oplevelser med Jesus.
Samtidig holder vi øjne og ører åbne for, hvad Jesus har af nye planer, og vi glæder os til at gå ind af nye døre, som vi endnu ikke kender.

Vi rejser mandag den 13. september og bliver i første omgang på øen frem til sommeren 2022… naturligvis med mulighed for forlængelse, hvis kaldet og opgaverne fortsætter.
I denne tid fyldt med “tryg uvished” er vi glade og taknemmelige over, at Fyns Valgmenighed er vores kirkefamilie, og at I er med os på rejsen, når vi nu starter en ny klynge op i den sydligste del af det Sydfynske øhav. Vi håber derfor, at vi får lov til at se netop dig/jer på søndag den 5. september 2021, hvor vi udsendes fra menigheden.
Kærlig hilsen,
Anna og Thomas