Hvordan går det?

Det spørgsmål stiller vi af og til hinanden. Nogle gange på vej ud af døren eller over en hurtig kop kirkekaffe med børn, der hænger i ærmerne eller venner på vej ud af døren.

Nogle gange skal man stille det spørgsmål, og måske tilføje faktisk?

Det har været corona. Mange ting er sket – og sker. Menighedsrådet har lyst til at stille os det spørgsmål og høre vores ærlige svar. Hvordan går det faktisk?

Formålet er at få et klarere billede af, hvor vi er som menighed. Som samlet legeme, som Paulus kunne have sagt det. Hvor skal vi være opmærksomme, hvor skal vi skrue.

Resultatet er blevet et spørgeskema. Og før du affejer det, så vid, at der i den anden ende sidder et meget opmærksomt menighedsråd, som kommer til at læse svarene nøje, under bøn, og bruge det i deres videre arbejde.

Menighedsrådets ønske er, at alle, som er tilknyttet Fyns Valgmenighed på den ene eller anden måde, udfylder skemaet (det tager 10 minutter).

Svarene er anonyme, og vil blandt andet blive brugt som oplæg til samtale til generalforsamling. Vi vil rigtig gerne have dit svar senest 30. oktober 2021.

Udfyld spørgeskemaet HER.