Børnekirkelederen er tilbage fra barsel

SÅ er jeg tilbage

Kære menighed

Så er jeg endelig tilbage igen, og NØJ hvor har jeg glædet mig😀. Der er sket meget i menigheden, mens jeg har været på barsel, så lige nu er jeg meget taknemmelig over at have været en del af menigheden undervejs, ellers tror jeg slet ikke jeg kunne følge med.

Det er fantastisk at se, hvor meget der står i kalenderen, hvor mange der mødes og deler liv, hvor mange vi er blevet og høre en hel masse børnekirkeledere tale passioneret om at tjene børnene og dele Guds rige med dem. Det er mit største privilegium at få lov til at følge dem, se hvad de finder på og opleve hvordan de sætter spor hos børnene. Tænk at have et job, hvor man bare skal understøtte andres passion og kald – jeg er heldig!

Derudover glæder jeg mig til at udvikle en ny stilling og se hvad det kan gøre for kirken. Det er fedt at få nye udfordringer og jeg glæder mig til at planlægge og organisere en masse!

I er alle velkommen til at kontakte mig, hvis I har spørgsmål eller tanker at dele. Jeg vil være på kontoret hele tirsdag, torsdag eftermiddag, til gudstjenester og alt det løse.

Tak fordi jeg må arbejde for og med alle jer.

De kærligste hilsner Nathalie