Oprykninger i Børnekirker og Klubber

Har du brug for et overblik over børnekirkerne og klubberne, for lige at blive helt skarp på hvor dine børn hører til fra på søndag?

OM SØNDAGEN UNDER GUDSTJENESTEN

Spirerne

Førskolegruppe – er i køkkenet (man vælger selv om det giver bedst mening, at have sin børn med sig i kirkesalen, eller om man går med sine børn til Spirerne)

Rødderne

0.-3. klasse – er i caféen (man behøver ikke gå med sit barn her, men er velkommen som medhjælper!)

Builders

4.-6. klasse – er oven på køkkenet (vi glæder os til at se nye ledere på dette område, kunne det være dig? I efteråret er der kun Builders én gang om måneden, da vi pt ikke har ledere til mere)

Teens

7.-10. klasse – mødes i caféen efter nadver til kl. 17.00 (helt ny gruppe, mere info er sendt ud til dem, det handler om)

RESTEN AF UGEN

Vejen

2.-5. klasse – mødes i Bolbro (Hvis du er ny forælder i denne gruppe, så kontakt Nathalie Jensen (nathalie@fynsvalgmenighed,dk), så hjælper hun dig ind i den relevante Facebookgruppe)

Vejen+

6.-10. klasse – mødes i Frankfri eller rundt hos forældrene (Hvis du er ny forælder i denne gruppe, så kontakt Nathalie Jensen, så hjælper hun dig ind i den relevante Facebookgruppe. Vi har også en snapchatgruppe for teenagerne, kontakt også Nathalie Jensen ift. denne)

NY SÆSON

Der er lige nu plads til flere på teamet af børneledere, så kontakt endelig Nathalie Jensen (nathalie@fynsvalgmenighed,dk), hvis noget har vakt din interesse eller du kan mærke Gud prikke til noget i dig. Særligt Builders mangler ledere lige nu, bed gerne for det. Vi glæder os til en ny sæson med alle jeres herlige børn og teenagere!

De kærligste sommerhilsner fra hele teamet af frivillige på børneområdet i Fyns Valgmenighed og Nathalie