I’m back – hilsen fra Nathalie

Leder af børnekirken og mindre fælleskaber, Nathalie Jensen, er tilbage fra barsel og sender en hilsen.

Jeg er tilbage – eller lige begyndt?

Det er blot min første dag tilbage på kontoret, og allerede er det tydeligt, at selvom kontoret og kollegaerne ligner sig selv, er der sket helt utrolig meget, siden jeg gik på barsel for et år siden. Vi er blevet flere i kirkefamilien, Corona har sat sine spor på godt og ondt, og mine kollegaer på staben har arbejde på højtryk med frustrationer, tanker og nye idéer – de har, sammen med Anna, lavet et utrolig flot stykke arbejde!

Efter samtaler med mine kollegaer og en god omgang grublen, har jeg besluttet mig for ikke at komme tilbage på arbejde, men i stedet begynde igen. Der er så meget som ikke længere er som før, derfor vil det der ligger på mit bord i første omgang være at sætte mig ind i hvad der er sket, snakke med jer, forstå hvilken kirke vi er nu og høre hvad I drømmer om derude. Vi er konstant i bevægelse som kirke, og det er bl.a. det der gør jobbet så spændende.

En lille præsentation af mig, til dem som ikke kender mig så godt:

Jeg hedder Nathalie Jensen, er 27 år og bor i Frankfri. Jeg har en særlig ild i hjertet for børn og unge i Guds rige. Det er simpelthen SÅ vigtigt at næste generation lærer Gud at kende som kærlig far, lærer sig selv at kende som børn af Ham, og lærer at de hører til i en stor omsorgsfuld kristen familie. Jeg ønsker at støtte børn og unge på d

enne rejse, gennem nogle til tider sværere og forvirrende år. Tidligere har jeg udlevet denne passion for børn og unge på konfirmandlejre, i teenklubber og som ansat i Børne- og UngdomsOase.

For ca 3 år siden flyttede jeg til Fyn, og var så heldig at blive ansat i en fantastisk spændende og udfordrende stilling som ansvarlig for børn og mindre fællesskaber i Fyns Valgmenighed. Det seneste år har jeg været på barsel, fordi jeg, med min mand Martin, har sat en smuk datter i verdenen – Tilde kommer I til at se meget mere til nu hvor vi stille og roligt må mødes mere igen! Og nåh ja, så har vi da også fået hund, han hedder Ollie og er en Springer Spaniel.

Nu er jeg så tilbage, eller lige begyndt igen. Jeg er spændt på hvad der kommer, og glæder mig over at skulle støtte op om både børne- og voksenfællesskaber i Fyns Valgmenighed.

Hvis du sidder med tanker og idéer, frustrationer eller glæder, så hjælp mig meget gerne med at spore retningen for mit område, ved at ringe eller skrive en mail – jeg vil SÅ gerne høre fra jer.

Tlf.: 2233 5941 | Mail: nathalie@fynsvalgmenighed.dk