Støt Fyns Valgmenighed

Fyns Valgmenighed drives udelukkende af frivillige bidrag – og du kan være med til at investere i kirke på Fyn.

De bedste ting i verden er gratis. Også de aller bedste: Guds kærlighed, Hans tilgivelse, frelse, håb, omsorg og så videre.

Men det koster lidt penge at lave en kirke, der bliver ved med at minde os om det – og som kan blive ved at række ud og være med i det, Gud gør i verden.

Lokaler koster penge. Det samme gør ansatte, aktiviteter, initiativer og meget mere. Vi behøver de ting.

Så nu er det tid til at spørge, om du vil være med til at betale de ting i Fyns Valgmenighed i 2023?

Gud har givet os ressourcer – vi kan give dem tilbage.

På https://fyvame.notion.site/Tilsagn-2023-9e13df7f99c741e9be3bbb160b2577d7 har menighedsrådet beskrevet budgettet og lidt mere om, hvordan du kan bidrage, få skattefradrag og så videre.

Du kan give dit bidrag HER.

Du kan både støtte, hvis du er medlem og hvis du ikke er.

Vi vil meget meget gerne have dit tilsagn inden 5. november 2023 (og også gerne efter), så vi kan have et mere præcist budget med på generalforsamlingen.

TAK!