Vestfyn

Flere familier bor på Vestfyn, og ønsker at sprede Guds kærlighed her, hvor vi bor.

Gudstjenester

2. søndag i hver måned kl 13.30 har vi gudstjeneste, hvor forskellige
personer fra menigheden og andre steder fra prædiker. Gudstjenesten er uden nadver, men indledes i stedet af fællesspisning kl 12.30. Du kan tilmelde dig fællesspisning her.

4. søndag i hver måned kl 13.30 har vi gudstjeneste med nadver, hvor Fyns
Valgmenigheds præst Christoffer Højlund prædiker.

Vi lægger vægt på, at der skal være plads til alle. Til gudstjenesterne kommer både børn,
voksne og ældre. Uanset om du er vant til at gå i kirke, kalder dig søgende eller tvivlende, så er du velkommen. Find de kommende gudstjenester i kalenderen.

Livsgrupper og bibelstudiegrupper

Hvis du ønsker at komme i et mindre fællesskab, hvor vi enten læser i Bibelen
sammen eller taler om det at leve med Jesus i hverdagen, så kontakt os.

Tid til eftertanke

Den 1. onsdag i måneden mødes vi i Mulighedernes Hus i Glamsbjerg, søndergade 99, kl. 17 til bibel-meditation, sang og bøn med efterfølgende kaffe.

Mini-kirken i Glamsbjerg

Foran Mulighedernes Hus står Mini-kirken, der er en udendørs mini-kirke, hvor man kan komme forbi og tænde et lys, trække et bibelvers og bede en bøn. Vi beder bønnerne til næste gudstjeneste.

Tilbage til oversigt