Ungfolk i FyVa

Et fællesskab for unge (21år +)

Vi mødes onsdage og på Faaborgvej 41A. Her er der er plads til alle, uanset hvilken livshistorie, verdenssyn og overbevisning, du har. Vi ønsker at lære hinanden, os selv og den kristne Gud bedre at kende – Og vi vil gerne have DIG med!

Vi mødes enten til Samvær eller Fokusgrupper.

Til Samvær er der fokus på nærvær og fællesskab. Find den næste begivenhed i kalenderen eller følg med på facebook, her.

Kan være et billede af himmel, bjerg og tekst, der siger "SAMVER PROGRAM FORAR 2023 15. FEBURAR 15. MARTS 26. APRIL 24.MAJ 24. MAJ"

Til Fokusgrupper kan man enten søge Gud gennem Krea-Kurs, Kend din Kirke eller Bibelen.

I fokusgrupperne samles unge omkring et fokus. Vi mødes hver anden onsdag i 1,5-2 timer i lige uger. Dette halvår er der mulighed for at være med i tre forskellige grupper. En gruppe med et fokus på krea, kend din kirke og Bibelen. Fælles for grupperne er, at vi ønsker at opdage mere af hvem Gud er, og hvem vi er skabt til at være. Vi tror på at alle kan bidrage med noget særligt, og netop derfor håber vi at du vil være med. Kontakt de gruppelederne, hvis du vil høre mere, eller har lyst til at forberede os på at du kommer. Du vil blive taget godt imod!

Du kan læse mere om tid og sted på de respektive begivenheder.

Kan være et billede af tekst, der siger "KEND DIN KIRKE MOD DIN KIRKEFAMILIE I DERES EGEN SOFA. TAG EN SNAK OM TRO, LIV OG ERFARINGER VANDRINEN MED JESUS. SKAB BRO MELLEM GENERATIONER OG SKAB RELATIONER. FOKUSCRUPPER GẢ PA OPDAGELSE BIBELEN MED ANDRE. DYK NED FORSKELLIGE TEKSTER OG FA EN SNAK OM TRO, GUD OG TEKSTENS SAMTID. HVAD HAR ORDET AF SPAENDENDE GAVER AT GIVE AF? OPLEV SKABERVAERKET OG ORDET IGENNEM DINE HANDER OG SANSER. ALLE NIVEAUER AF ERFARINGER MED TEKSTILER, PAPIR OG MALING ER VELKOMNE. SNAK TRO MED HANDERNE BEGRAVET KREAKASSEN."

Følg med på vores Facebookside her.

Tilbage til oversigt