Menighedslejr

Kom og oplev din udvidet familie

En stor efterskole, en stor flok skønne mennesker, god tid, god musik, god undervisning, gode snakke, god mad, sene aftner, masser af fis og ballade og alt sammen under vores gode Fars vilde nåde og velsignelse. Det er opskriften på menighedslejr i Fyns Valgmenighed og temaet er: Udvidet familie.

Hele den store familie samles fra fredag til søndag på Tommerup Efterskole. Her er program for folk i alle aldre, værelser at sove på (dvs. ingen tvungen sovesal) og i det hele taget god plads både inde og ude.

Du er så velkommen hvad enten du har været i kirken i længe, eller kun en enkelt gang. Om du er dig selv eller har en kæmpe børneflok med. Om du er klar på fest og farver hele natten, eller smutter tidligt i seng. Kom og skab årets menighedslejr sammen med os!

Sidste tilmelding er mandag d. 13/2. Tilmeld dig på https://pay.fyva.me/camp

——————————————————————————————————————————

For at lejren kan blive til noget, har vi brug for at I melder jer til en opgave. I kan gå ind i dokumentet og skrive jeres navn ud fra den opgave I helst vil have – det er først til mølleprincippet, så skynd jer ind og haps en attraktiv opgave 😉

Vi glæder os til lejr skabt i fællesskab med jer 😃 Tak for større eller mindre bidrag.

Følg med på facebookbegivenheden for lejren her: https://fb.me/e/gjay4gLWg

——————————————————————————————————————————

PROGRAM

Det overordnede tema er “Udvidet Familie”. Derfor vil du flere gange i programmet støde på ordet familie. Her tænker vi vores kirke-familie, ligeså mangfoldig som den er.

17:00 Ankomst

18:00: Aftensmad

19.00: Fællesaktivitet og familieandagt

Kaffe og hygge

Lørdag

7:30-9:00 Morgenmad

9:30-11:30 Opdelt børne og voksenprogram

• Børnene skal synge sammen, høre om Zakæus og lave fastelavnsris
  • De voksne skal høre om “Den lille familie i den store familie” v. Christoffer

12: Frokost

13:00-15:00 Workshops eller fri leg

15:00 Kaffe

15.30-17.00 Workshops eller fri leg

17:30 Fastelavnsfest

• Katten af tønden
  • Familieandagt

20.30 Film for børnene

21.00 Lovsang/vidneaften

Søndag

7:30-9:00 Morgenmad

10:00 Familiegudstjeneste v. Christoffer

11:15 Frokost

12:00 Rengøring

Pakkeliste

• Klæd ud tøj til fastelavn!!
  • Sengelinned
  • sovepose