Intro-klynge

I løbet af den seneste tid er der kommet mange nye i Fyns Valgmenighed. Det er virkelig skønt og derfor vil vi  gerne invitere nye til at være med i en introklynge

En “introklynge” er et fællesskab, hvor vi vil spise aftensmad sammen og dele tro og liv – og få introduktion til Fyns Valgmenigheds kendetegn. Introklyngen er for både ældre, børn og unge – og folk der imellem. Det er en oplagt måde at mødes med andre nye og have fællesskab om tro – og høre nærmere om Fyns Valgmenighed.

Lidt konkret:

Der er opstart mandag d. 13. september, vi mødes hver anden mandag til aftensmad kl. 17.30. Efter aftensmaden vil vi høre et kort oplæg, dele tro og bede sammen. Vi slutter cirka kl. 20, da der kan være børnefamilier, der skal hjem og have børn lagt i seng.
Vi mødes 5 mandage hos os (Væbnerhatten 60, Odense SØ) hvorefter vi taler om hvad behovet er for videre fællesskab. Forløbet er tænkt som 5 mandage, men hvis du ikke kan være med alle 5 gange er du også velkommen!.

Tilmelding

For at vi kan planlægge lidt, så har vi brug for tilmelding. Vil du gerne høre nærmere eller vil du gerne deltage, så må I/du gerne skrive til clausfaerch@gmail.com eller ringe på 24891814.

Tilmelding gerne inden fredag d. 10. september, men gerne før, hvis du allerede ved, at det kunne være noget for dig.

Glæder os til at høre fra Jer
Mvh Eva og Claus Færch
Tilbage til kalender