Eftermiddagsgudstjeneste i Odense

Til gudstjenesten er der lovsang, prædiken og bøn. Her kommer folk med forskellighed. Forskellig aldre, liv og erfaringer – og fra forskellige dele af øen. Alle er lige velkomne. Vi tror, at i gudstjenesten møder du Gud personligt og i fællesskab med andre – og vi ønsker at gudstjenesterne opmuntrer os alle sammen til at lade Gud præge vores hverdag.

Børne – og teenkirke

En del af gudstjenesten er for hele kirke familien, og en del af tiden har børnene i deres egne fællesskaber.

• Spirerne (2-4 år)
  • Rødderne (5 år til 3. klasse.)
  • Builders (fra 4. klasse og op)
  • TeensTjeneste (7.-10. klasse) – mødes i caféen efter nadver til kl. 17.00

Bagerst i kirkesalen er der et rum for babyer med forældre. Her er glas og højtalere, så far eller mor kan følge med i gudstjenesten og legetøj og puder, så de mindste har det sjovt.

Forbøn og samtale

Har du brug for en snak eller at nogen beder for dig? Vi vil gerne bede for dig under gudstjenesten eller tilbyde at mødes til en samtale.

Tilbage til kalender