Børnelederaften

Fyns Valgmenighed holder børnelederaften for alle interesserede.

Dorthe Lykke Jensen som er landsleder for Børn og Tro vil svare på spørgsmål om deres nye materiale og undervise i og give inspiration til formidling for børn, både i forbindelse med undervisning og andagter. Hun vil tage udgangspunkt I deres metode HOVED-HJERTE-HÆNDER.
Aftenen er både for dig, som bare overvejer om det at være børneleder er noget for dig, og for dig som har været børneleder i mange år og er interesseret i ny inspiration og fællesskab om arbejdet.
16.30 Drop in og kaffe
17.00 Spørgetime om det nye materiale
18.00 Aftensmad
18.30 Undervisning (afbrudt af øvelser og kaffepause)
21.00 Tak for i aften og mulighed for en halv times teamtid
.
For deltagere som ikke er en del af Fyns Valgmenighed, er prisen 50kr for forplejning, som betales på dagen.
.
Jeg glæder mig helt vildt meget til at høre fra en kvinde med meget erfaring, til at få ny inspiration og til at ses med alle jer der også interesserer jer for arbejdet med børn.
Kærlig hilsen Nathalie Jensen
Tilbage til kalender