20 timers bøn & faste for mennesker med afhængighed

Bønnen varer officielt 20 timer. Dagen bliver delt op i mindre dele, så nogle fx beder fra 10-11, andre fra 12-13 osv. Du kan møde op i Odense, bede med hjemmefra eller deltage online. Herunder finder du forslag til bedeemner, link til zoom og program for dagen.

Vil du gerne have vi beder for dig eller nogen du kender?

Du er velkommen til at sende en sms eller ringe hvis du ønsker at vi beder for dig eller nogen du kender. Du kan være anonym. Skriv til Kamilla 42245787 eller kamilla@fynsvalgmenighed.dk

Sådan kan du deltage i dagen

Du kan møde op fysisk, være med online og bede med hjemmefra. Nogle vælger at være fastende denne dag, men det er helt op til dig selv. Herunder er de forskellige muligheder beskrevet.

Vær med i Odense
Vi indretter et rum, hvor du i løbet af dagen kan komme og bede, enten alene eller sammen med andre. Nogle vil også være fastende, så der vil kun blive serveret vand.

Programmet for dagen på faaborgvej 41a i Odense er:

kl. 6 er der morgenbøn

kl 10 er det muligt at være med på online morgenbøn. Link til at deltage på zoom her.

Kl. 12 er der middagsbøn

Kl. 20 er der fælles aftenbøn og lovsang

Du kan komme forbi Faaborgvej 41a hele dagen. Når der ikke er ‘program’, kan du sidde i rummet, hvor man kan skrive, tegne eller bede indeni sig selv eller højt.

Vær med hjemmefra eller online

Online: Kl. 10 og kl. 20 er det muligt at være med online til fællesbøn.

Link til zoom: https://us02web.zoom.us/j/86549566715?pwd=by95cSt2dkU2dHpYYk5qVEEwbGZIdz09

Vil du bede med?

Vi håber at der vil blive bedt uafbrudt i 20 timer, dvs. fra kl. 5 om morgenen d. 9. februar til kl. 01 natten til fredag d. 10. februar. For at hele dagen er dækket ind, kan du skrive dig på en liste herunder. Det kan fx være, at du kan bede fra kl. 14-15, så skriv dig på i det interval. Der må gerne stå flere navne udfra et interval.

Skriv dit navn på denne liste.

Hvad beder vi for?

Du kan finde forslag til bedemner og personer (anonymiseret), der ønsker forbøn her.

Liste med forslag til bede-emner

Listen opdateres jævnligt. Vil du havde noget med på listen eller har spørgsmålet til begivenheden? Så skriv til Kamilla på kamilla@fynsvalgmenighed.dk eller 42245787

Tilbage til kalender