Gudstjeneste i Glamsbjerg med fællesspisning

Vi lægger vægt på, at der skal være plads til alle. Til gudstjenesterne kommer både børn, voksne og ældre. Uanset om du er vant til at gå i kirke, kalder dig søgende eller tvivlende så er du velkommen.

Velkommen til gudstjeneste, der holdes i Mulighedernes Hus i Glamsbjerg.

Fællesspisning kl. 12.30

Inden gudstjenesten er der mulighed for at deltage i fællesspisning, hvor der er plads til hygge, snak og fællesskab.

Tilmeld dig fællesspisning her
senest fredagen før kl. 12

Hvad sker der til en gudstjeneste?

Til gudstjenesten er der lovsang, bøn og prædiken. I gudstjenesten søger vi Gud sammen og lytter til, hvad han har på hjerte til os.
Gudstjenesten er en lægmandsgudstjeneste, hvilket vil sige, at der ikke deltager en ordineret præst. Der vil være frivillige som står for alt fra musik, kaffebrygning, teknik osv.

Børnekirke

Børn er hjerteligt velkomne til gudstjenesterne. Under prædikenen kan alle børn, der har lyst gå ud i cafeen, hvor der vil være muligt at tegne, synge, måske høre en historie og være sammen med andre børn.

Forbøn

Under gudstjenesten er der også mulighed for at gå til forbøn, det vil sige, at der er nogle som gerne vil bede for dig og sammen med dig.

Kirkekaffe

Efter gudstjenesten er man velkommen til kirkekaffe i cafeen, hvor der er mulighed for at hilse på hinanden.

Vil du være frivillig…?
Gudstjenesterne i Glamsbjerg er nystartede og bæres af mange forskellige mennesker, der giver tid og kræfter så vi kan holde gudstjenester. Der er frivillige, der laver kaffe, synger, spiller musik, styrer teknik og lyd, stiller stole op og rydder op. Kunne du tænke dig at være med? Så er du velkommen til at kontakte os.

Tilbage til kalender